Ska köpa vingar för pengarna , och flygga fram över ängarna ♥

2011-09-28 - 16:18:49

God eftermiddag alla läsare !
Hoppas eran dag varit bra i skolan , för er som inte har studiedag som jag :D
Aja , vaknade 11 , somna om till typ 12 :p
Så kollade jag på tv en stund , så kom pappa så snacka jag med han en stund , så gick jag ner till mitt nur en stund och log i sängen en stund med lampan släck och lyssna på music :)
Så satte jag på datan och kollade på film , bring it on !
Har träning ikväll så blir det att chilla tills det är dags att äta sen innebandy :love:
Första matchen är ju om någon vecka så måste tränna tills dess !

Tror jag ska kolla på film nu , vet inte bara vilken :)

förra headern , vilken var snyggast , den jag har nu eller denna ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!