Jag saknar dig !

2011-10-02 - 12:14:33

God dag :)
Tänkte göra ett inlägg igår efter filmen "jag saknar dig" men mina händer var så blöta efter att jag torkat alla trårar :P
Och ja , jag grät från typ 40 minuter in i filmen till slutet , verkligen en bra film , ni som inte har sätt den har misar något , den är så jävla bra , den slog tillomed mina favorit filmer bring it on :) och nu som har läst från början av bloggen vet hur mycket jag gillar dom ;)
Funderar även på att se den ikväll igen , fast min farfars bror kommer och sover här inatt , så får väll vara social med mamma , pappa och Uffe :D
Ska gå och fixa mig nu , sen kekkaaaa lunch :D Hare gööt :)


tänk på att denna film baserar på en sann bok , så detta har altså hänt :O

sägern ennu en gång , ni som inte sätt den måste se den , jag lovar att ni kommer tycka om den :D

Postat av: Linnea

Sv: Kanske i 6 år ungefär, jag började när jag var 8 år :)

2011-10-02 - 12:32:41
URL: http://ljungdahl.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

Kul att du tyckte att den var bra, jag är sugen på att se den men har väldigt svårt för svenska filmer!

2011-10-05 - 16:57:27
URL: http://ssofias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!