Jävla sims -.-'

2011-10-17 - 15:53:52

Tja bitches :*
Måndag idag , igentligen tycker jag att måndagar är bra skoldag igentligen :$
Nu tänkter ni säkert wtf ? alla hatar väll måndagar , men måndag är den dagen då vi slutar tidigast (utom fredagar)
Slutar nämligen 14,35 , liksom har mentortisd , svenska svenska , bild , lunch , spanska , matte , sen slöjd på söder :)
kom hem för ca 40 minuter sen , kollade på tv tills pappa kom , gick ner till mitt rum och skulle spela sims , men det "krachar" tydligen :/
Spelade liksom igår och då funkade allt perfect :o
hmm , får väll försöka om ett tag igen , har ju träning ikväll , och det slutar 9 , så ska pappa , richard och hekki snacka i 30 min , så ska jag ducha i 100 år  så kommer någ inte mer inlägg idag :)
Funderar även på att göra en hel makeover på bloggen , byta headern/desigen , ändra färger , får se om jag är så duktig :thumbup:

Hörs :love:


typ 1 år sen :D

Postat av: Tove

kolla in min blogg och kommentera gärna snälla<3

2011-10-17 - 18:22:41
URL: http://toveliten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!