Svar på tal !

2011-10-17 - 18:21:00

Svar på frågestunden !

Hur gör man tidinstälda
inlägg ? :)
Svar: När du har skrivit allt även ribriken , är det en svartvit kalender vid sidan/över/under , tryck på den så får du välja dag och tid , sen är det bara att spara och publisera :D

Vad tänker du på och du hör donken? :)
Svar: Hmm ... chicken macnuggets ;)

Vill du gifta dig?
Svar: vet inte , kanske ?

Vill du har barn?
Absolut !

Vem är din bästis?
Svar: Matilda o Hanna :D

En fin bild på oss :) Matilda , Hanna och Jag :D

Om du fick ta med dig 1 sak till en med ö , Vad skulle det vara?
Svar: en båt , så jag kan ta mig hem med ;)

Vad brukar du oftast ha som frisyr?
Förrut plattade jag varje dag och hade nersläppt , nu plattar jag aldrig , utom på fester och sånt , eller så sätter jag upp håret :)

Vilken parfym brukar du använda? :D
Andvänder Britney Spears fantasy något , den e rosa :)
Men min pappas farbors fru jobbar på att göra smink och sånt , så fick typ 6 stycken parfymer av henne , som luktar fett gott , så brukar ta någon av dom med :)



Vad är din favorit färg ?
Svar: Turkos , gillar rosa med :)

Vilket är din favorit godis ?
Sånna där fiskar eller djungelvrål

Hur länge har du spelas innebandy ?
Detta är mitt 7:e år :)

Vad har du för smink dagligen ?
Puder , täcker över finnar , mascara ögonskugga , kajal , eyeliner , ögonskugga , andvänder inte allt ibland :)
Bilder kommer , hittar inte usb-sladden :(


Postat av: Frida ^^

Hej :) vad snyggt det var med blå text :)

2011-10-17 - 21:59:24
URL: http://flissisfoto.blogg.se/
Postat av: bella nyqvist

fin blogg!

2011-10-18 - 15:09:59
URL: http://bellsiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du berätta vad du tycker är viktigt i en blogg ?

2011-10-18 - 16:08:03
Postat av: snookie

Tja bruden, hur är det med dig? (:

Ta och kolla in min blogg där jag skriver om allt möjligt, den är helt enkelt awesome!

ciao! / snookie

2011-10-18 - 20:26:44
URL: http://snookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!