the sun is here ^^

2011-04-17 - 12:36:03

Godeftermiddag :)
sov faktist lite längre idag en vad räknat :O
Skulle upp vid typ halv 11 , men 12 gick jag upp ^^
Så sla väll ta och äta lunch typ nu ?
Och min fina lilla vän Matilda har ju ett kul liv.
Hon skulle bort till sn farmor för det var något där hon bodde :P
Så fick jag e sms och då hade hennes farmor fått feber så dom skulle iinte åka då blev jag sur för då kunde vi ha tittat klart på the last song , som jag fick kolla klart själv i typ 45 minuter ;)

Och till alla er som har frågat om jag har lagt till er på bloglovin , så har jag det ;p
Kanske sak börja med en frågestund ? vad tycker ni ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!