4 håltimmar bara denna vecka ?!

2011-05-19 - 21:47:10

Hejsan ni ute i värden ! :D
Har inte kunnat blogga tidigare , datan har hackat upp sig som det gjorde för ett tag sen :( så det tar nämligen typ en halv timme för den att starta , vilken jag tycker suuuuuger !
Iallafall , jag börjar gilla skolan , nä men våran svenska/engelska lärare e sjuk så vi hade håltimme idag med :)
Började redan i måndags , bildläraren var inte där , vi gick till någon random lärare som ringe upp till btr rektorn så hon kom -.- men vi fick ändå håltimme :thumbup:
Sen var tydligen Sim skuj så det blev ingen engelska/svensak på 4 dagar , snacka om chill (a)

Men kommer bli fett avis på mina kompisar Hanna och Jonathan ifall Siv e sjuk imorn med , då FÅR dom + några fler hålltimme från 5 över 9 till 10 över 1 !?

Senare åkte jag och mamma till lager 157 , en liten affär utanför flen :P
Handlade en tröja , ett line och ett par shorts :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!