Bankrån och skottlossning i Flen ;o

2011-05-18 - 15:52:00
Omfg !? :O
Vaknade imorse vid halv 10 av att det var någor så "pangade" men jag trodde det för min bror som ståg och sköt med inneabndy klubban , en halv timme senare kommer mamma och ba: Det är bankrån och skottlossning i flen ?!
Jag som var as trött fattade inte att det var sant men sen gick jag in på facebook i mobilen och typ alla hade skrivit något om det och då fattade jag att det vara sant !
Seriöst , Flen som e en liten stad blev rånade eller a banken blev det och hade skottlossning i "centrum" av flen (typ vid ica och där) :s

Iallafall , senare vid typ halv 12 när jag och pappa skulle till tandrelegeringen i E-tuna så ståg vi i en kö i typ 20 minuter , polisen stoppade alla atvägar från Flen , och så fick man inte åka in till Flen typ :s

Fast nu fick ju snutarna något att göra :P
Postat av: Mandelholm

Sv: Du är nu länkad på min blogg http://angelfromhell.webblogg.se/2011/may/dagens-lankning.html#comment du kommer även senare läggas till i listan på länkningar i vänstra hörnan vid dom andra.

Du får gärna länka mig om du vill men du behöver inte känna dig tvungen så gör som du vill.

2011-05-18 - 22:01:53
URL: http://angelfromhell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!