Blogg.se=krånglat i helgen :(

2011-05-09 - 21:43:30

Go´kväll :p
Har inte blivit så mycekt bloggande i helgen för blogg.se har krånglat sig i :S
Iallafal , igår kollade jag på när bror min spelade fotboll i katrineholm :)
Och sen åkte jag till Matilda var att va med henne nu när hon har ramlat och stukat foten igen ( typ 4:e gången bara detta år ) så hon hoppar på kryckor :D
Så vi gick till Emma för att vi kände för det (y) Nä , men hon hade inget att gära så vi gick dit och kollade på film :) En av mina favoriter , Wild Child :D
Så gick vi tll rix för dom ville ha godis , så när vi var på väg till baka stannade vi och gungade på en sån där kenesisk gunga , eller vad det nu heter ? ni vet en sån där stor som man kan sitta flera i ?

Idag i skolan var det värsta failen , jag charleen matilda , suleman och abdull satt vid ett bord för dom spelade 4-i-rad :p så kommer en sån där litten spindel och typ vi tjejer skrek bara lite , medans abdull skrik fan mest , och han e kille och tror att han e världens coolaste (h)
Sen gjorde jag headskooot på Filip och Julia :D Hade ett sudd i handen så kastade jag det helt random så kom det först i pannan på Filip och den i bakhuvudet på Julia , båda Wft ? vem vare som kasta , och Några meter bort står jag och ropar headskoooot :D

Btw , sommaren är på väg ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!