Jävla pollen ?!

2011-05-22 - 13:34:52
Hejsan :)
Han inte blogga igår :s
Skulle på cirkus som var i flen igår , så skulle till Matilda för dom bor på ett viss område och på det området fick gratis biljeter för att "området" firade 70 år :)
Så skulle till Matilda halv 2 , och trodde jag skulle blogga innan , men nej då :(
Datan startade inte och jag var tvungen att gå :p

Sen skulle vi hem till mig och vi moffade godis :p
Så hade vi bäddat och så till Matilda för hon skulle sleppa här , men genom att hon e pollen alergiker blev hon dålig :(
Hon kunde inte andas och varje gång hon var tvungen att svälja något var on tvungen att gå runt , så hennes mamma kom och hämtade henne inatt :(
btw. jag tog bilder på cirkusen men vi satt så lågnt bak så det blev inga bra bilder :p

Nu skaaa jag äta på mitt godis och kolla på en av mina favorit filmer :)
Kan ni gissa vilken ? ;)
Bring it on :D såklart !

Vilken är eran favorit film ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!