Sjukhuset :s

2011-05-11 - 13:46:23
Hejsan :p
Han inte blogga igår för var tvungen att åka in till sjukhuset :o
Efter innebandy avslutningen så skulle jag och Linn kasta sopper i en kontäiner och min mamma skulle åka och vända och ta upp oss efter :)
Men när vi öppnade luckan så kom det massor med getingar ut och jag e fett rädd för dom så jag backade och då kommer mamma med bilden och min sko åker under däcket och jag fick däcket på hälsenan och det gjorde ont som faaan ! :s
Och när vi kom hem blev det svullet och vi åkte in till skukhuset i e-tuna för att röntga men dom gjorde inte det på natten så det var någon tant så kollade och sa att vi skulle åka och göra det idag .
Och vi åkte till katrineholm och röntgade men det var ingen i skelletet , så har bara fått en mjukdels skadda men får inte köra fotboll eller så på en månad :thumbdown:

Och det var ju idag vi skulle se konserter I Want It All som 8o9:orna musikklasserna har skrivit och gjort själv :(
Så det missade jag med får gå med min mamma på lördag :thumbup:
 
mitt fina märke ( bandachet skrynklade min hud lite :p )

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!