Ungdomsyran :D

2011-05-28 - 12:43:06

Godmorgon :)
Han inte blogga igår pgr av att jag var ute på ungdomsyran :D
Fast det spöregnade lite då och då :/
Men inget stoppar ungdomarna ändå , förutom att matilda svimma :o
Det var ett sånt där hjul som man står i så snurrar det runt , upponer oc allt , typ 5 minuter efter svimmade hon , så jag och charleen fick ringa hennes föräldrar och allt .
Fast jag åkte den man snurrade med men jag kände ju ingen :(
Sen när det börja spöregna gick vi in under tältet och där var ju en spindel och dumma Ibro tog bort den så att den hamna i mitt hår , sen när jag hade fått bort den kom den i Cornelias hår och hon skrek as mycket :p

Och äre någon som vet om man kan lägga ut filmer utan att ta dom genom youtube ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!