Veckan´s låt :D

2011-05-22 - 14:02:11

Här får ni veckans låt :) three days grace- are you ready :)
Bästa bandet såklart också :D

Postat av: Mandelholm

Sv: Självklart och nej du är inte efterbliven visste inte heller hur man gjorde förens jag blev arg på datorn och slog på den och kom åt knappen.



På varje tangentbord finns det en knapp som heter PRT SC eller liknande det står PRT på knappen men sen om det står något innan eller efter eller så är skit samma man klickar bara på den så kopieras data sidan du har uppe. Bara lämna en ny kommentar om du inte fattar hur jag menar så får jag visa KRAM

2011-05-22 - 14:10:54
URL: http://angelfromhell.webblogg.se/
Postat av: Mandelholm

Jag har gjort ett inlägg om det nu i min blogg. Kram

2011-05-22 - 15:41:42
URL: http://angelfromhell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!