Snälla , svara !

2011-09-14 - 21:50:05
Hej !glöm det jag skrev i förra inlägget ..... vill faktist veta vad ni vill !
Ska jag fortsätta eller inte ?
om ni vill att jag ska fortsätt kommer jag ändra allt på bloggen tex , header, designen , texten , färg och sånt :D för den headern ni ser nu är så gammal så att ja ginte ser ut så där :)
hoppas alla svarar , skulle betyda jätte mycket om ni verkligen gillar min blogg så att ni tänker följa den :p
vill ni att jag ska vara kvar så kommer jag berätta lite saker senare , HÖRS :)



 före



efter
Postat av: Collan! :D<3

FORTSÄTT! :) <333333

2011-09-14 - 21:57:59
URL: http://corneliarhornell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!