När man var liten ...... ♥

2011-05-20 - 16:07:19
Hemkommen från skolan och ingen håltimme idag inte :(
Men när jag väll kom hem hittade jag en sån där "kompisbok" , som man hade när man typ var 8 ? :)
Men det har faan taa miig ändrats mycket sen des :p (smala texten e då , tjocka är nu)

Namn : Hanna Andersson Wallén , Hanna Andersson Wallén.
Mina kompisar kallar mig: Hanna , Hanna eller Wallen :thumbup:
Jag bor på: Humlevägen 3 , Ängsvägen 5 .
Mejla mig på: [email protected] , [email protected].
Min födelsedag är 26/8 , 26/8.
Favorit film: Coyote ugly , Bring it on-filmerna :D
Favoritkändis: Lady Gaga , olika ^^
 

Finns mer , men pallar inte skriva för mår illa :S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!